7/25/2012

Lunch reservation

Friend and I tried to make a reservation for today's lunch....since yesterday.
Made phone call at least 4 restaurants and all full booked.
We did not try luxurious shops but could not get any table.

I know we try to get in last minutes...


so we went to this shop. they use organic vegetables.

最近どこのレストランも予約無しで入れません・・・ものすごく豪華な店ではないのに予約しなければならないのです・・・・前から友達とランチをすると決まっていたのに予約をしなかった私がわるいのですが、案の定昨日トライした店は無理でした。二人で4件くらい今日になってから電話をかけて席を確保しようとしましたが無理・・・で、結局オーガニックな食材を使ったイタリアンのお店に行きました。お目当てのお店とは程遠い雰囲気ですが、まあまあかな。


No comments:

Post a Comment