昨日ZARAにて↑カーディガンを買いました。 ノースリーブのワンピの上に羽織ったり結構この春&夏に出番がありそうです。
5/08/2012
at ZARA
I got this cardigan yesterday at ZARA.


昨日ZARAにて↑カーディガンを買いました。 ノースリーブのワンピの上に羽織ったり結構この春&夏に出番がありそうです。
昨日ZARAにて↑カーディガンを買いました。 ノースリーブのワンピの上に羽織ったり結構この春&夏に出番がありそうです。
5/07/2012
the books I am going to read 2
Novalis Pierre Jules Theophile Gautier
and
These are not books but I am going to check them too.
これから読む本&チェックする雑誌達
ノヴァリス(ドイツ)の本とゴーチェ(フランス)
These are not books but I am going to check them too.
これから読む本&チェックする雑誌達
ノヴァリス(ドイツ)の本とゴーチェ(フランス)
Hate nail care!
She looks so miserable....poor baby... but need to get it done.
画像をアップするとよくわかりますが・・・超惨めな姿です。しっぽも両足の間に入りきってます。
画像をアップするとよくわかりますが・・・超惨めな姿です。しっぽも両足の間に入りきってます。
5/06/2012
5/05/2012
Welcome Back!!!!!!!!!!!!!
I've been waiting for you !! (since 2009!)
Soooo happy to be able to read this magazine again!!
このニュースを見たときは飛び上がりました!もうこれ以上に好きな雑誌は
無いというくらい大好きなインテリアやお洒落情報雑誌「DOMINO」カムバックしました!!!!
あーうれしい。
Soooo happy to be able to read this magazine again!!
無いというくらい大好きなインテリアやお洒落情報雑誌「DOMINO」カムバックしました!!!!
あーうれしい。
Mao's Last Dancer
This is a great movie!
Mao's Last Dancer is a 2009 Australian biographical film, directed by Bruce Beresford, based on ballet dancer Li Cunxin's autobiography Mao's Last Dancer. Li Cunxin is portrayed by Birmingham Royal Ballet Principal Dancer Chi Cao (simplified Chinese: 曹驰; traditional Chinese: 曹馳; pinyin: Cáo Chí), Australian Ballet dancer Chengwu Guo (Chinese: 郭承武; pinyin: Guō Chéngwǔ) and Huang Wen Bin. The film also stars Bruce Greenwood, Kyle MacLachlan, Joan Chen, Wang Shuangbao and Amanda Schull.[1]
The film premiered on 13 September 2009, at the Toronto International Film Festival.[2][3] General release in Australia and New Zealand began on 1 October 2009. It began screening in the United States on 33 screens in August 2010.[4]
本当にあったというか自伝を元に作られた映画です。すばらしい映画です。本物の各国で活躍しているバレーダンサーが演じています。久しぶりに映画をみて泣きました(感動のハッピーな涙)
5/04/2012
Afternoon tea at noon
I love tea from Sri Lanka (not from India).
I've been looking for the place I can enjoy Sri Lanka tea.
My friend Miss.Green told me about this place. Thank you!
We arrived too early. Had to wait...
I was not expected to get full size of cake.(4 of them) I would like to order only scone next time.
Love clotted cream!!
お友達から話を聞いていて以前から興味のあったお店にやっと行きました。時間よりかなり早くついてしまいました・・ 私も家族も紅茶が大好きです。とくにインドではなくスリランカの紅茶が大好きです。このお店では中国、インド、スリランカなどのいろいろな農園のお茶を選んで飲むことができます。 勿論葉っぱも購入可能です。
次回行くときはシンプルにスコーンとお茶のみにします。写真にあるセットは2人分です。 フルサイズの大きなケーキが4種類も出てきます・・・スモークサーモンのサンドイッチも美味しくいただきました。3人で行ったのですが・・・量が多かった!
http://liyn-an.com/
I've been looking for the place I can enjoy Sri Lanka tea.
My friend Miss.Green told me about this place. Thank you!
We arrived too early. Had to wait...
I was not expected to get full size of cake.(4 of them) I would like to order only scone next time.
Love clotted cream!!
お友達から話を聞いていて以前から興味のあったお店にやっと行きました。時間よりかなり早くついてしまいました・・ 私も家族も紅茶が大好きです。とくにインドではなくスリランカの紅茶が大好きです。このお店では中国、インド、スリランカなどのいろいろな農園のお茶を選んで飲むことができます。 勿論葉っぱも購入可能です。
次回行くときはシンプルにスコーンとお茶のみにします。写真にあるセットは2人分です。 フルサイズの大きなケーキが4種類も出てきます・・・スモークサーモンのサンドイッチも美味しくいただきました。3人で行ったのですが・・・量が多かった!
http://liyn-an.com/
today's GOOP
Check today's Goop!
Flower arranging by Vase. http://www.goop.com/newsletter/177/en


You can learn how to make them.

グイネス・パルトローのサイトGOOPをチェックしてみてください。とても素敵なフラワーアレンジメントのやり方を花瓶の形ごとに教えてくれます。
Flower arranging by Vase. http://www.goop.com/newsletter/177/en
You can learn how to make them.
グイネス・パルトローのサイトGOOPをチェックしてみてください。とても素敵なフラワーアレンジメントのやり方を花瓶の形ごとに教えてくれます。
5/03/2012
New Express way
Because of we had huge earthquake, government made new inland express way on Tomei.(Nagoya⇔Tokyo) For now only in between Mikkabi to Gotenba (both in Shizuoka) still better than before! you can skip many exit!
新しく出来た『新東名』を走りました。三ケ日から御殿場までという静岡県内のみですが、それでもいろんな出口をスキップできるのでちょっと早く目的地にいけるような気がします。
3車線なのがうれしい!サービスエリアはほぼどこも満車状態でした。
5/02/2012
Costco in Zama
Went to visit friends in Kanagawa Prefecture today and after lunch we went to Costco in Zama.(new shop)
神奈川にいる友人に会いに行ってきました。新しく出来た座間のコストコへランチのあと行きました。また再来週神奈川に来る予定なので、今回はあまり買いませんでした。ここはお手洗いの数が他のコストコよりも少ないという点以外は行き安いという印象を持ちました(関東のコストコがあまり好きではなかったんです今迄)
神奈川にいる友人に会いに行ってきました。新しく出来た座間のコストコへランチのあと行きました。また再来週神奈川に来る予定なので、今回はあまり買いませんでした。ここはお手洗いの数が他のコストコよりも少ないという点以外は行き安いという印象を持ちました(関東のコストコがあまり好きではなかったんです今迄)
Subscribe to:
Posts (Atom)